נתניהו מקיים הערכת מצב; גלנט: "נגיע לכל מחבל"

איתי גדסי 1 Comment on נתניהו מקיים הערכת מצב; גלנט: "נגיע לכל מחבל"

ראש הממשלה נתניהו מקיים הערכת מצב ביטחונית בקריה. שר הביטחון גלנט בתום הערכת מצב שקיים אף הוא: "אנחנו נגיע לכל מחבל ונבוא איתו חשבון. נדע להגן על האזרחים שלנו ולנצח גם במערכה הזאת"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים כעת הערכת מצב ביטחונית בקריה בתל אביב. בהערכת המצב משתתפים שר הביטחון, השר לביטחון לאומי, ר׳ המל״ל, ר׳ השב״כ, הרמטכ״ל, המפכ״ל, המזכ״ץ, ר׳ אמ״ץ, ר׳ אמ״ן, מתפ״ש ורח״ט מחקר.

מוקדם יותר עדכן שר הביטחון יואב גלנט: ״סיימתי כעת הערכת מצב עם הרמטכ"ל, עם ראש שירות הביטחון הכללי ועם הקצונה הבכירה בצה"ל. מדינת ישראל נמצאת תחת התקפת טרור כנגד אזרחים, בעיקר על הצירים, וכנגד חיילי צה"ל אשר שומרים עליהם בצירים ובישובים״.

צילום: שחר יורמן
video
play-sharp-fill

עוד אמר גלנט: ״לצערי הרב המחירים כבדים מאד, גם היום וגם בשבועות האחרונים. אנחנו נגיע לכל מחבל ונבוא איתו חשבון – כל מי שיוצא לפגוע בישראל, כל מי ששולח אותו יסיים את חייו בבית הקברות או בכלא בלוח זמנים קצר כפי שעשינו עד היום, נדע להגן על האזרחים שלנו ולנצח גם במערכה הזאת״.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה לא מספיק אם מחכים עד שמחבל יפגע ורק אז הורגים אותו, ובטח שזה לא מספיק אם משאירים אותו בבית כלא חי, ובטח שלא אם בבית כלא נותנים לו מלא זכויות, וגם משחררים אותו בסוף כדי שילך להמשיך לרצוח.